Bebeğim bugun 21+2 günlüksün içimde kıpır kıpırsın. sanki mısır patlıyo içimde müthiş bi duygu bu senle tanışcağım günü iple çekiyorum.cumartesi günü sana alışverişe çıktık hastane çıkış takımını bi kaç bady tulum falan aldık. bayılıyorum sana bişey almaya. Rabbim seni bize sağlıkla hayırla kavuşturur inş. SENİ ÇOOK SEVİYORUZZ...02.02.2012 tarihinde hayatımıza bambaşka bi anlam kattın bebeğim.iyiki geldin iyiki varsın.
4 Ekim 2011 Salı
YAĞIZIM
Bebeğim bugun 21+2 günlüksün içimde kıpır kıpırsın. sanki mısır patlıyo içimde müthiş bi duygu bu senle tanışcağım günü iple çekiyorum.cumartesi günü sana alışverişe çıktık hastane çıkış takımını bi kaç bady tulum falan aldık. bayılıyorum sana bişey almaya. Rabbim seni bize sağlıkla hayırla kavuşturur inş. SENİ ÇOOK SEVİYORUZZ...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)