Dün babanın doğum günüydü oğlum.evimizde ilk defa bu kadar kalabalık bi grubu ağırladık.Babana teyzenle beraber beşiktaşlı pasta yaptırdık çok beğendi.sende pastadan her lokma yediğimde sevinçten içerde zıp zıp zıpladın.artık senin hareketlerini karnımın dışından görebiliyoruz.seni böle benim hissettiğim gibi herkesin görmesini çok isterdim.her hareketin bana ayrı bi mutluluk veriyo.yüzünü hiç görmediğim seni o kadar çok seviyorumki.sana kavuşcağım gün için nasıl sabırsızlanıyorum bi bilsen.tabiki büyüyosun artık yerin dar geliyor.kasılmalarım oluyo gece mide yanmalarım yüzüstü yatmayı çok özledim:)).sol tarafıma yatmam gerekiyomuş.çünkü sen kendini en iyi öyle hissediyomuşsun.anne olunca kendini hiç düşünmüyosun oğlum sen iyi ol mutlu ol sağlıklı ol diye bu dünyadada yapamayacağım hiçbişiy yok.alışveriş merkezlerinde bile kendime uzun süredir bişiy bakmıyorum sürekli aklımda senin ihtiyaçların eksiklerin...aramıza katılmana tahmini 74 gün var yağızım.nasıl geçicek günler bilmiyorum.ama seni çoooook merak ediyorum.acaba kime benziyosun nasıl bi çocuk olacaksın baban gibimi benim gibimi?bu soruların cevabını bulmak için biraz daha sabretmemiz lazım...
2 hafta sonra doktoruna gidicez.iş yerinde 1 ay daha çalışabilir raporu vericek bana inş.senle beraber gitgide büyüyen koca bi karnım oldu oğlum.çok komik ama bi okadar tatlı görünüyorum:))çok kilo almadım iyiki ama hareketlerim sınırlanıyo gitgide çorap giymek ne kadar zormuş :))eğilmek uzanmak yasak eğildiğim zaman sen içimde böyle katlanıyosun gibi geliyo zaten inanılmaz rahatsız oluyorum.
Şimdi içimde ufak tekmeler atarak ben burdayım anne diyosun biliyorum oğlum sen ordasın
SENİ ÇOOOKKKKK AMA ÇOOOOK SEVİYORUM YAĞIZIM

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder